Wednesday, April 04, 2007

شبابيك وشبابيك وجهان لعملة مزيفة

شبابيك:اية الي انت عملتة دة يا ابني إنت مجنووون رسمي
تقريبا كدة يا باشاا

تاااااااني؟ هوة مفيش فايدة
مفيييش


هوة انت هتفضل كدة علي طوول
وعلي عرض كماان


بطل الطيبة دى بقي شويتيتن والنية الحسنة دي جتك نيلة
يا ملافظك
إنت مبسوط كدة؟
اااه مبسووط بس اية الي مش هيبسطني انك تسالني باداة سوال اسمها ليه
مممممم
إنت اية يا بني:
أنا شوية حاجات فوق بعضهااا متداخلة ومتراكبة بطريقة عنقودية لا بتنجانية ملتوية
إنت فاكر نفسك ذكي يا فالح
لا
إنت عايز اية بالضبط يا إبني؟
هوة الواحد لازم يكون عارف هوة عايز ايه بالضبط
آآآآه يا لمض لازم
طب ما تقول اية تاني لازم عشان اعرف اللوازم كلها علي بعضها
بطل فلسفة ووسحاب غريب بتعمله حوالين نفسك
حيلة يا باشا بلجألها علشان أعرف أبعد وانا مستريح
ألا صحيح يا شبابيك هوة انت بتستريح لما بتبعد ولا بتبعد لما تستريح
أديك انت اللي بتتفلسف اهو
هوة إنت لية حياتك كلها اسئلة ف إمتحان نموذج الاجابة بتاعته إتحرق من زمااان؟
انا مش هجاوبك يا شبابيك بس انت عارف بالرغم من انك عمال تقطم فيا وتتريء عليا وانت عارف أصلا إني مش ناقصك بس بردة بحس انك بتيجي ف اللحظة المناسبة الي أنا ببقي محتاج لحد فيها بعنف حد يكون برخامتك دي يا رخم

4 comments:

كائن العزلة الكئيب said...

شبابيك العزيز رفقا بنفسك
أنا مش هتكلم على الفضفضة دى ( ده حتى اللى داخل بين البصلة و قشرتها ....) بس بجد واحشنى أنا فى الزقازيق اليومين دول يا ريت نتقابل نقعد مع بعض بجد مش زى آخر مرة كنت عندى
معلش أنا آسف

غادة الكاميليا said...

بيقولولى اصبر قلتلن حرام
شو جنى أيوب يوم قالولوا اصبر
..........................
انت ونفسك يا شبابيك ستجد ملاذك فيها

gohayna said...

ربنا يقويك علي نفسك والحوار الدائر دا
ربنل معاك يا شبابيك
تحياتي

عين ضيقة said...

تصدق؟