Thursday, March 29, 2007

بدايةجديدة بعد فترة انتقالات شتوية


الاغنية دى ايقاعها تحفة تحفة



برغم إنها بتتكلم عن حاجة وتجربة مريرة الي حد كبير وصوت وائل بعشقة اصلا لانه صوت حساس فعلا وجميل

لكن ايقااع الاغنية مش مدي أي فرصة لأي تفكير غير الحركة بس


مش عارف دة عيب ولا ميزة ولا ايه بس


قمة النشوة اللي ممكن تحسها لما الاغنية دى تشتغل سي دي نقي شويتين بصوت عالي مع إكليزرطبعا ف عربية جيب قديمة وانت لااللي تكون بتسوق خصوصا لو علي سرعة عالية بقي باليل ف الهواء الطلق لوحدك أو مع الشلة الفاقدة بتاعتك


إحسااس رهيب بتبقي عايز تقوم ترقص فوق العربية وأي حد قاعد معاك بيبقي عندة نفس الإحساس


الواحد بعديها بفترة بيحس انة بيرقص بمنتهي النشوة مش مهم نفصص النشوة يمكن ع الأقل نشوة تعبيرية أو يمكن نشوة


هستيرية مش مهم المهم إن إحساس النشوة دة مش بالبساطة والسهولة انه ييجي لحد مش عارف اشبهها باية بالضبط بس


حاجة كدة عاملة زي ازازة الويسكي اللي اصلا عمري ما شربتها بيس بتروح ف دنيا تانية ما علينا الواحد زي ما يكون بيرقص علي مجموعة من الجثث أنا كنت برغي شوية علي ما تسمعو الاغنية كلها علي فكرة


سلامو عليكووو

7 comments:

غادة الكاميليا said...

فعلن صدقت يابن ابي ويندوز
بكرة احسن بكتييييييييييير

21arestoo said...

ههههههههههههه


على فكرة بقى انا خلصت البوست قبل ما الاغنية تخلص



شفت الرخامة
؟
؟
؟

عين ضيقة said...

هههههههههههههههههه

اشتغالات اشتغالات

ماشى يادكتور

عموما
حلوة الاغنية فعلا

سلام

هوميروس said...

سمد الله ع الحلامه
احب اطمنك اني ما سمعتش الافنيه عشان كنت بقرا البوست علي جهاز عدمان

كرانيش said...

الاغنيه فعلا حلوه
كلمات خفيفه
مزيكا راقيه
حجات حلوه كتير

كائن العزلة الكئيب said...

أنا معرفتش أسمع الأغنية
بس أعرف الويسكى
يعنى تقريبا حاسس بالى بتقوله

shababik said...

كاميليا:
اين ابي ويندووز هيلوة كتيييييير دة بجد
أريستوو:
هوة انا لسة هشوفها دلوقتي انا بس اللي كنت عارف انك رخم لازم ي عني تفضح نفسك ف الوسط التدويني كله
وش واحد مطلع لسانه
عين ضيقة:
مساء العسل اي خودعة
هوميروس:
لا مهو واضح م الحروف المتبدلة والأفنية والحاجات العفاريتي اللي انتي كاتبهاا بس هي اكيد عاجباك بردة كدة ولا ايه؟
كرانيش:
مساء العسل بردة
كائن العزلة:
ويسكي ويسكك يا باشا